fredag 10. februar 2012

Gjenoppstått

Det er vel omtrent ett år siden jeg sist gav noe livstegn på bloggen, og noen av mine 23 lesere har vel  mang en gang lurt på hvor det plutselig ble av den mystiske forfatteren.

Å opprette blogg var vel et resultat av å plutselig befinne seg midt i ammetåka en gang i 2009, kombinert med søvnmangel og dermed konstant koffeinrus.

Mye har skjedd det siste halvannet året. Jeg nevner i fleng. Jeg har:
- startet i en ny og spennende jobb.
- bulket bilen og bøyd et skilt - men uten en skramme, (kun sur mann)
- hoppet ut av en bil i fart - og overlevd
- snakket høyt om at jeg skal løpe halvmaraton (utrolig dumt, Jenny)
- endelig fått vaskehjelp (!)
- ikke fullført barnekjolen jeg startet å sy i 2010
- Kommet opp i den nette sum av 150 kr i purregebyr på biblioteket..

.. Også har jeg dratt med meg Mannen til Paris. Her ser dere meg i en sjokoladebutikk i Paris. Typisk at når mannen først tar frem fotoapparatet og tar bilde av sin kone, så er det akkurat i en godtebutikk med konsentrert og iltert blikk. Ser jo ut som jeg aldri har sett sjokolade før, og at det er like før jeg velter meg oppi go-sakene.

(Like etter at bildet ble tatt så gjorde jeg faktisk det - reiv av meg jakka, ropte noe på fransk og veltet meg i trøflene!).

Det hadde vært et mye morsommere bilde, men Mannen var som vanlig akkurat litt for treg med avløseren.

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbake :-) Blir du en stund, eller?

    SvarSlett
  2. Takk for det! Tja, vi får se :) Trengte en pause, men tar det
    som det kommer.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar